Päivitä tietosi ollaksesi vakavastiotettava!

Tein joskus vinkkipostauksen siitä, miten voit päivittää itsesi tavallisesta salitallukasta ehdaksi bikinifitnesskissaksi. Päteviä vinkkejä edelleen, mutta trendit elävät, siskoseni!

Vai treenailetko vieläkin Karhun sisäpelikengissä ja nappiverkkareissa, kun olivathan nekin joskus kuuminta hottia? Varmaan pudistelet päätäsi, että OMG no en tietenkään!!  Joten mieti, miten noloa,  treenaata edelleen jossain Better Bodiesin camo-housuissa, jotka olivat in about 2 vuotta sitten! Ehkä siis on hieman syytäkin hieman päivittää sitä omaa bikinifitness-preesensiä.

Belfie-time excellent!
Belfie-time excellent!

1. Lippis

Jos sulla ei ole vielä lippistä niin sä lähdet kaupoille muuten jo heti tämän päivän aikana. Miten sä olet pärjännyt ilman lippistä?? Nyt haet sen heti. Muutenhan kaikki kanssatreenaajat näkevät sen sun silmien poltteen, mikä sulla on kun jumppaat pakaraa ja hoet mielessäsi Arnoldin sitaatteja. Ei salaista asetta saa jakaa kilpailijoille! Ei muuten  sitten kelpaa  mikä tahansa Villivarsa-lätsä. Sen on oltava:

pMLB2-14903090reg

2. Kompressio

Olet varmaan kuullut joskus kolmesta k:sta? No siis unohdat vaan ne kaksi ja siirryt suoraan kolmanteen, eli kompressioon. Kompressiohousut ei riitä. Sä tarviit myös säärystimet ja sukat. Alushousut ja paidan. Ja sä pidät niitä aina, piste!! Yritän lanseerata kompressiokypärämyssyn. Tutkimukset ovat vielä kesken, mutta uskon, että tekisi todella hyvää, jos kompressiolla saataisiin stimuloitua myös aivojen nestekiertoa. Meillä fitnessihmisillä kun pissi nousee päähän niin helposti, niin kompressiolla voisi estää pahimmat turvotukset aivokudoksessa.

IMG_2227[1]

3. Korsetti

Olet kuullut joltain Fogelholmilta että kapea vyötärö saavutetaan ruokavaliolla? Juu ei todellakaan. Totaalista propagandaa. Miksiköhän ennen leideillä oli kapeat uumat? No niinpä! Tuskin ne puputti vaan jotain ituja ja tommosta. Korsetti päällä jumppaamaan. Ja kannattaa ehkä laittaa korotkin, niin tulee samalla treenattua sitä korkokenkäkävelyä.

4. Nostovyö

Jos sulla ei ole korsettia, niin ainakin nostovyö on MUST. Se puetaan heti pukkarissa päälle ja se pidetään päällä siihen asti, että palautusjuoma on vatsalaukussa. Ihan sama, vaikka sä vaan venyttelisit, niin nostovyö on pakko olla. Ai mihin sitä käytetään? No…Öööö… Ainakin silleen että se vyötärö ei paksuuntuis tai jotain? Ehkä?

blogii

5. Vatsalihasliikkeet

Voi luoja, kuka hullu niitä tekee!! Tulee vaan ruma paksu vatsa. Katso kohdat 3 ja 4.  Siis mitkä tukilihakset? Ei ne kyllä sori vaan siellä lavalla näy niin ihan turha vaiva! Vai ootko kuullut että joku olisi arvostellut että tolla oli vähän liian pyöreet tukilihakset? En mäkään.

6. Beastmode

Salille ei voi mennä ilman tätä. Mikä se on? No, äitini sanoin, KVG.

Tai sitten sekoat !

7. Kiinteä ruoka

Se imeytyy huonosti, se on hirmu vaivalloista ja se imeytyy huonosti. Sanoinko jo että se imeytyy huonosti? Ja silloin parsakaalit pitää pureskella. Ensinnäkin, pureskelu #improvementseasonilla on ihan  turhan kuluttavaa hommaa. Kannattaa vaan soseuttaa kaikki niin ne imeytyy.

IMG_1082[1]

8. Perusliikkeet

Kukaan itseään kunnioittava bikinikisaaja ei kyllä niitä tee. Koska Nathalia Melo ja internetti. No okei, ehkä se kyykky on joo ihan hyvä, mutta ihan vaan vintagemielessä. Ja siihenkin kyllä kannattaa lisätä vähintään plyometriset harjoitukset perään.

IMG_5077[1]

9. Laiteharjoittelu

Siis laitteet on nimenomaan in! Jos nykerrät vaan vapailla painoilla, niin haloo. (Eikö sulla edelleenkään oo internettiä ja Nathalia Melon treenivideoita?) Nykyään on todellakin ok, jos näytät siltä, että et yhtään tiedä mitä olet tekemässä. Silloin se just menee oikein! Koska kaikkihan sen tietää, että epämukavuusalueelta pitää poistua, jos haluaa tuloksia.

70484230fee0aeed36786bd729a7acce

10. Freddyt

No nää sulla tietysti jo onkin. Niillä voi treenata ja jatkaa sitten kivasti tyttöjen iltaan, kun on tehty loistava hamstringworkout! Jos täytettä ei vielä löydy omasta takaa, niin näihin mahtuu tosi hyvin kyllä push up-alushousut. Tai vaikka mullistavat colonial medicinet, jos parsakaali alkaa pierettää.

pieruvaimennin01072012
http://www.stara.fi/2012/11/13/pierettaako-mullistava-uutuustuote-vaimentaa-aanet-ja-hajut/

everfit

Täällä hyvinvoinnista, terveydestä, liikunnasta, omasta elämästään ja kaikkien asioiden ohi kirjoittelee henkilökohtainen valmentaja ja pian valmistuva fysioterapeutti. Olen elämäntapatunari ja huonolla huumorintajulla paiskattu savolaissyntyinen keskisuomalainen. Innokas treenaaja, turhan avoin hölösuu, vaimo ja amatöörikotipaakari. Blogi sai alkunsa, kun päätin muuttaa jahkailun tosiasiaksi ja lisätä kuntosalitreenilleen tavoitteen = pyllistelyn bikini fitness-lavoilla. Tästä blogista et kuitenkaan löydä mitään turhan glamoröösiä fitnesshuumaa, enemmänkin parsankatkuista puujalkavitseilyä ja mietteitäni kvanttimekaniikan suhteesta luumukiisseliin. Yhteistyökuvioita, palautetta, juttutoiveita ja vihapostia vastaanotan ilmomielin osoitteeseen: everfit( at) luukku.com.

7 vastausta artikkeliin “Päivitä tietosi ollaksesi vakavastiotettava!”

  1. Hahaha, loistava :DDD Omalla salilla on näitä alkuvuoden intoilijoita, jotka käyttäytyy ja pukeutuu juuri kuvailemallasi tavalla (uusimmat releet niskassa, NY lippis päässä eikä mitään hajua mitä siellä salilla pitäisi tehdä jne.). Ja tuli myös juuri naureskeltua sportlife nutritionin youtube kanavalla löytyville videoilla jossa kaks jotain ”Biksuihkufitnesskisumisulia” treenaa juurikin korsetti päällä :DD

    MIKSI?! OI MIKSI?! Prkle…. 😀

  2. Osuva postaus joka pitää täysin paikkansa täällä pääkaupunkiseudulla. Nykyään kuulee käytettävän termiä kymmenen tusinassa fitness, kun 10 samanpituista toistensa kopiota vaatteineen kiertää salia treenaten persettä ja olkapäitä lippa syvällä päässä beatsien kera ja 3 sarjaa eri kompressiota six deucejen päällä. 😀 Fulltime beastmode DLB-kloonit tulee kaupanpäälle!

  3. Mahtavia vinkkejä! En olisi ite keksinyt käyttää korsettia salilla. On se hyvä, että pidät meidät lukijat ajan tasalla siitä, mikä on in. 🙂

  4. Kiitos päivän pirisyksestä. En ole oiken ymmärtänyt ”sali-lippiksen” käyttöä. Luulis että on ihan kamala heittää hikinen lippis päähän joka treeniin.. Kun noi salihanskatkin on muutaman kuukauden päästä vähän ällöt ja ne on vaan kädessä.

  5. Aiiiiii hitto mä repeilin xD Aivan törkeen hauskaa tekstiä! Ja itse myös tulevana kilpailijana en todellakaan ottanut tästä nokkiini : D Onhan toi NY-lippis ja säärystimet aika peruskauraa istassa biksumimmeillä 😀 Korsetista en ees alota…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta